25 Temmuz 2010 Pazar

Sanatta ayıp olmaz

Konservatuvar mezunu Banu Zorlu, birikimlerini paylaşmak için bir sanat okulu açtı, 7’den 70’e herkese ulaşabilmek için kolları sıvadı. Neredeyse tüm zamanını bu işe ayırdığını söyleyen Zorlu “Her gün flört ya da evlilik teklifi alıyorum ama hâlâ hayatımda kimse yok” diyor.

Okulunuzdan bahseder misiniz?

- Mavi Dans Sanat ve Bale okulu, sadece dans üzerine değil, özel bir konservatuvar statüsünde hizmet veriyor. Konservatuvardaki hocam Prof. Mesut ıktu “Banucum burası sadece dans okulu olarak kalmasın. Milli Eğitim’e bağlı özel bir konservatuvar gibi şan, piyano bölümleri de olsun” dedi, bunu çok mantıklı buldum. ışi büyütüp okulu Beyoğlu’ndan Nişantaşı’na taşıdık. Okulun idaresini de balerin olan kardeşim Ayda Zorlu üstlendi.

Sizin dansla aranız nasıl?


- Haftada iki gün mutlaka ben de ders alıyorum.

Okulu kardeşinize açtığınızı duymuştum...

- Evet, balerin olduğu için ona açmıştım. Ama aslını sorarsan, babam Türkiye’de ilk sanat okulunu açan kişi. Biraz da onun anısına açıldı bu okul.

Sizin de 12 senelik bir konservatuvar geçmişiniz var.

- Evet. Önce olarak piyano bölümüne başlamıştım. Sonrasında piyano hocamın yönlendirmesiyle opera bölümüne devam ettim. En büyük idealim operacı olmaktı. Fakat Türkiye şartlarından dolayı pop müzikte devam ediyorum.


Son çıkan albümleri nasıl buldunuz?

- Tarkan’ı çok beğendim. Funda Arar’ı da beğeniyorum, belki de benim tarzım olduğu içindir... Hande Yener’in şarkıları ise hiç aklımda kalmadı.

Oyunculukla ilgili projeleriniz var mı bu arada?

- Sette olmayı özledim. Zaten çok teklif geliyor, değerlendireceğim çok proje var. Yakında ekranlarda olabilirim.

Oyunculuk mu şarkıcılık mı?

- Ayırt etmiyorum, ikisini de çok seviyorum.

Şu sıralar sahne aldığınız bir yer var mı?

- Mevsim itibariyle daha çok yaz konserleri oluyor. Her hafta bir konserim var. Kışın ise birçok yerde program yapıyorum.

Son çıkan haberlerinize gelirsek... Elbiseyle denize girerken fotoğraflarınız çekildi. Neden böyle bir şey yaptınız?

- Vücudumla ilgili bir sorunum yok, sadece bikinili görüntülenmek istememiştim. Ama daha kötü bir görüntü oldu.

Bir de “Ben de jartiyer giyerim” demişsiniz.

- Ajda Pekkan’ın sahne kostümüyle ilgili bir sözdü o... Sanatta ayıp diye bir şey yoktur, sahnede güzel gözükmek gerekir. Ajda Pekkan da gerçekten o kostüm içinde mükemmeldi.

Aşk hayatınız nasıl?

- Sıfır. Her gün flört ya da evlilik teklifi alıyorum ama hâlâ hayatımda kimse yok.

Evleneceğiniz kişi sanat camiasından olabilir mi?

- Yok, asla olmaz. ıki cambaz bir ipte oynamaz.

Kaynak: Hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder